Producenci
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Scrapple

 

I. Informacje o firmie

 

  1. Sklep internetowy Scrapple, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

    Scrapple Piotr Jastrzębowski
    Łódzka 46A/9
    80-180 Gdańsk
    Numer NIP
    5833215218
    Numer REGON
    365393181

  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet oraz sprzedaż bezpośrednią.

 

  1. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu 734468659 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00-16:00 lub pod adresem e-mail sklep@scrapple.pl.

     

  2. Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

 

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

 

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.scrapple.pl, w wyjątkowych przypadkach
    telefonicznie pod numerem 734468659.

     

  2. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane posiadanie konta zarejestrowanego w sklepie Scrapple.

     

  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:

    • liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem

    • koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności

    • przewidywany termin realizacji zamówienia

       

  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

    • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia

    • w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie

       

  5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone zamówienie kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.

     

  6. Przy każdym towarze podany jest status dostępności produktu.

     

  7. Zamówienia na produkty mające status dostępności inny niż „na stanie” sprowadzany lub wykonywany jest na zamówienie. W tych przypadkach sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

     

  8. Termin otrzymania zamówienia przez klienta to 24h w przypadku produktów na stanie powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.

     

  9. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    • przy odbiorze - przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru;

    • z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 14114020040000330276475475;

    • z góry za pomocą szybkich płatności on-line odmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.) 

  10. Zamówienie będzie automatycznie anulowane po 7 dniach w przypadku braku wpłaty na konto lub w przypadku płatności przy odbiorze zgłoszenia się po odbiór zamówienia.

  11. W przypadku zamówień dotyczących rękodzieła terminy realizacji będą ustalane indywidualnie z zamawiającym. Podane terminy realizacji przy każdym przedmiocie tego typu mają charakter jedynie orientacyjny.

  12. W przypadku zamówienia zaproszeń, po ustaleniu szczegółów, wykonany zostanie projekt, którego akceptacja będzie stanowiła dopiero podstawę do wykonania ilości zadeklarowanej przez klienta.

 

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentaklient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia. Zgodnie z art. 38 tej ustawy prawo zwrotu nie przysługuje w odniesieniu do produktów rękodzielniczych, wykonanych na indywidualne zamówienie, według specyfikacji konsumenta.

     

  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@scrapple.plwraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.

     

  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).

     

  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.

     

  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.

     

  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

     

IV. Reklamacje

 

  1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail: sklep@scrapple.plpodając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.

     

  2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

     

  3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

     

  4. W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.

     

  5. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.

     

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl